Saturday 9 July 2011

PEMBINA Bersama Belia Membangun Jatidiri


Ucapan dasar oleh Timbalan Presiden PEMBINA, Saudara Ibrahim Mohd Hasan

BANGI 2 Julai – “Persatuan Belia Islam Nasional (PEMBINA) serius dan fokus dalam membangunkan jatidiri belia Islam di negara ini.” jelas Saudara Ibrahim Mohd Hassan, Timbalan Presiden PEMBINA di sini dalam Mesyuarat Agung Luar Biasa (EGM) PEMBINA. Saudara Ibrahim telah mewakili Presiden PEMBINA, Norzafry Norhalim, bagi menyampaikan ucapan dasar Presiden bertajuk “Bersama Belia Membangun Jatidiri”.

Saudara Ibrahim yang ditemui media PEMBINA berkata, “PEMBINA menggunakan slogan EGM ‘Bersama Belia Membangun Jatidiri’ supaya setiap ahli dan belia secara amnya memahami dengan jelas misi dan visi PEMBINA”. Ucapan dasar Presiden PEMBINA telah menggariskan kepentingan PEMBINA untuk menjadi pertubuhan yang lebih inklusif, dinamik dan mesra belia dalam menempatkan PEMBINA dalam arus perdana. PEMBINA menyatakan komitmennya untuk bersama segenap lapisan belia untuk membangunkan potensi dan jatidiri belia agar menjadi golongan yang benar-benar bermanfaat kepada masyarakat.

Mesyuarat Agung Luar Biasa yang diadakan di Kompleks PKNS Bangi dihadiri hampir 100 orang dari seluruh negara dan berlangsung dengan suasana harmoni.

Media PEMBINA
Wartawan : Azril Hanafi
Jurugambar : Nazmie Razak , Hakeem Adzman

No comments:

Post a Comment

Popular Posts